Гарантійні зобов'язання
Основним документом, який регулює відносини між споживачами, виробниками, продавцями товарів, є Закон України "Про захист прав споживачів".
Ось кілька основних понять із цього документа:
Гарантійний термін — період, на який виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання щодо здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Істотний недолік — недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і має хоча б одну з таких ознак:
- взагалі не може бути усунутий;
- усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
- недолік робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Недолік — будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів, умовам договорів або інформації про продукцію, наданій виробником, продавцем чи виконавцем.
Вище наведені лише кілька основних термінів. Усі інші подробиці можна дізнатися у першоджерелі:
Закон України "Про захист прав споживачів".
Умови повернення
Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовленого товару покупцем. Витрати на відправку товару бере на себе покупець.
У разі заміни товару неналежної якості на товар належної якості, гарантія починає діяти лише після отримання покупцем товару належної якості.
Загальні вимоги до товару для заміни або повернення:- Товар повинен бути без слідів використання.
- Повинні бути збережені і не пошкоджені всі заводські етикетки, бирки, коробка та упаковка.
Повернення товару здійснюється за допомогою компанії “Нова пошта”.
Нагадуємо: повернути товар можна протягом 14 днів з моменту отримання.